Thursday 20 September 2012

♥♡ ♥♡ Meniti hari-hari terakhir bersama ♥♡ ♥♡

✿~ seTENANG mana pun sesebuah SUNGAI itu, satu hari pasti akan melalui bahagian DERAS, berBATU, CERUN dan sebagainya.. airnya juga akan TERUS mengalir ke DEPAN tanpa berPATAH balik ke BELAKANG..✿~
                           Begitu jugalah dengan perjalanan hidup kIta.. walau sudah bertahun lamanya kita menyusuri jalan yang sama .. terkadang pasti ada onak dan duri yang kita temui.. namun kaki-kaki kita akan terus melangkah demi langkah tanpa berpatah semula.. langkah yang kita diatur dengan tujuan mengapai cita-cita.. 
kini perjalanan kita sudah hampir ke penghujungnya.. cita-cita yang kita kejar selama ini, semakin hampir kita temui.. hanya menunggu saatnya untuk kita kecepi...
              Begitu banyak kenangan yang tercipta.. antara KAU,AKU & KITA.. mungkin tidak dapat aku gambarkan dengan kata-kata betapa aku  menghargai ukhuwah yang terbina antara kita.. biar semua mimpi yang pernah kita lakarkan bersama menjadi memori terindah dalam kamus kehidupan kita.. mungkin halauan kita akan berubah dan terpisah.. namun aku harapkan persahabatan antara KAU,AKU & KITA akan tetap bersama hingga hujung nyawa ini.. 

TEMAN....
        Ku titipkan DOA untukmu, walaupun jauh berpisah..biarlah doa menjadi penghubung ikatan yang TERBAIK buat kita.. ♥♥





                                                             ♥♡ ♥♡ AKU, KAU & KITA ♥♡ ♥♡




♥♡ ♥♡ AKU , KAU & KITA ♥♡ ♥♡


                                      ♥♡ ♥♡  AKU, KAU & KITA @ PISMP PEND.KHAS 2 JAN 09♥♡ ♥♡

No comments:

Post a Comment